Office Manager / Kontorsjef (COO)

Stillingstittel:

Chief Operating Officer (COO)

Beskrivelse:

Fosen Tools er en ledende aktør innen verktøy- og utstyrskontroll, med høyt fokus på
Lean (5S) vedlikehold og skreddersydde løsninger. Vi gjør hverdagen til kunden sikrere,
mer effektiv og tilbyr høykvalitets verktøy løsninger og tjenester i krevende markeder.
Selskapet opererer i hurtigvoksende markeder og tilbyr egen produksjon av
driftseffektive og brukertilpassede løsninger innenfor industri, forsvar og luftfart
(Aviation).
Fosen Tools ble etablert i 2001 og vi er et selskap i vekst med en lang tradisjon, sterke
verdier og en visjon om å skape banebrytende produkter som møter morgendagens
behov. Fosen Tools står foran en betydelig vekst med ferdigutviklede produkter i raskt
voksende markeder og søker nå et tillegg i ledergruppen, som Chief Operating Officer.
Våre ansatte står i hjertet av vår suksess, og vi legger stor vekt på et godt arbeidsmiljø,
personlig utvikling og teamarbeid. Du vil være en nøkkelperson i organisasjonen.

Fosen Tools søker dynamisk og erfaren leder til å fylle rollen som Chief Operating Officer (COO).

Om Fosen Tools: Fosen Tools har etablert seg som en pålitelig leverandør av høykvalitets verktøy- og løsninger i krevende markeder, inkludert industri, forsvar og luftfart (Aviation). Med sterk dedikasjon til innovasjon og servicekvalitet, har vi oppnådd betydelig suksess siden 2001. Vi står nå foran en periode med stor vekst, med klare mål om å levere produkter og tjenester som møter og overstiger morgendagens behov.


Om stillingen:

Som COO hos Fosen Tools vil du være sentral i vår ledelse, med ansvar for å styre og optimalisere vår daglige drift. Din rolle vil være avgjørende for å sikre at vi opprettholder og forsterker vår posisjon som bransjeledende, samtidig som du identifiserer og utnytter muligheter for vekst og utvikling. Du vil jobbe tett med dedikerte team for å sikre effektiv ressursutnyttelse, implementere beste praksis innen operasjonell styring og kontinuerlig forbedre våre prosesser.

Arbeidsoppgaver:

Ansvarsområder:

  • Personal: Administrere alle aspekter ved personalledelse, rekruttering, opplæring og personalutvikling
  • Administrasjon og faktura: Skalere våre systemer for vekst og effektiv håndtering
  • Kvalitet og rutiner: Skalere, implementere og forbedre selskapets styringssystemer og rutiner for kontinuerlig forbedring
  • Backoffice verktøy, CRM/ERP/Regnskap: Effektivisere, utvikle og skalere backoffice for å håndtere vekst samt samarbeide tett med ekstern regnskapsfører
  • Supply-chain/Logistikk: Sørge for leveransedyktighet og nøyaktighet for selskapet og kostnadskontroll i leverandørleddet for å bygge en skalerbar, men kostnadseffektiv forretningsmodell

Ønskede kvalifikasjoner:

Personlige egenskaper og kvalifikasjoner:

  • Selvgående: Evnen til å arbeide selvstendig
  • Initiativrik: Du fokuserer på løsninger og er opptatt av forbedringer
  • Omgjengelig: Utpregede sosiale ferdigheter med evne til å bygge relasjoner
  • Erfaring med personalledelse: Du har solid erfaring innen personalledelse og behersker kompleksiteten i å håndtere et variert team
  • Økonomisk innsikt: God forståelse for grunnleggende økonomi og evne til å tolke økonomiske rapporter
  • Strukturert: Du har god oversikt, er organisert og behersker flere oppgaver samtidig
  • Erfaring fra implementasjon og bruk av forskjellige backoffice systemer (ERP, CRM) i tilsvarende bedrifter vil vektlegges.

 

Verdier og Holdninger:

  • Engasjement: Vi ser etter deg som deler vårt brennende engasjement for innovasjon og kvalitet
  • Skape/Være: Hos Fosen Tools tror vi på å skape muligheter og være proaktive i alt vi gjør. Vi verdsetter initiativrike medarbeidere som ønsker å bidra til vekst og suksess
  • Teamarbeid: Vårt arbeid er basert på samarbeid og respekt. Vi støtter hverandre for å oppnå felles mål

Er du den drivkraften vi søker etter? Da ser vi ser frem til å høre fra deg! Søknader vil bli behandlet fortløpende og stillingen kan bli besatt så snart en passende kandidat er funnet.
Vi gjør oppmerksom på at vi vil gjennomføre bakgrunnssjekk via Semac av aktuelle kandidater.

Er dette er noe for deg, ta kontakt i dag med:

Svein Skaalvik
Tlf: 905 95 681
E-post: svein@effectbemanning.no

- eller registrer deg med CV i dag!

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Ansettelsesform:

Full-time

Bransje:

Industri - verktøy

Arbeidssted:

BREKSTAD, 7130
Publisert:
17/04/2024
Lagre stillingen
SØK PÅ STILLINGEN
SØK PÅ STILLINGEN

Spørsmål om stillingen:

Kontaktperson: Svein Skaalvik

Stillingstittel: Daglig leder

Telefon: 905 95 681

Frist: Søk nå!

E-post: svein@effectbemanning.no

Close modal window

Takk for at du søkte på stillingen!

Du vil høre fra en av våre medarbeidere så fort søknaden er behandlet.